תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית" של קנט תעמוד השנה בסימן "סיפורי החקלאים מאחורי החקלאות הישראלית"

המועד האחרון לשליחת התמונות לתחרות:  22.4.2023.

התחרות, המתקיימת זו הפעם ה-16,  פתוחה להשתתפות הקהל הרחב – חקלאים, צלמים חובבים ומקצועיים

דבוראי בן 6 המטפל בכוורת המשפחתית, מגדל פרחים בן למעלה מ-90 שממשיך להגיע לעבודה יחד עם בנו ונכדו,  חקלאי פנסיונר שממשיך לטפח את מטע הרימונים שלו ועובדת קבלן שהפכה לחקלאית עצמאית.  אלה הם רק חלק מהסיפורים המרגשים העומדים מאחורי התמונות שנשלחו בשנה שעברה לתחרות צילומי החקלאות של קנט-הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות. לאור זאת, תחרות "הגלריה החקלאית" המסורתית של קנט תעמוד השנה בסימן "סיפורי החקלאים מאחורי החקלאות הישראלית" ותשים דגש על החקלאים ועל סיפורם הייחודי של כל אחד מהם.

תחרות הצילומים "הגלריה החקלאית" של קנט-הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, היוצאת בימים אלה לדרכה בפעם ה-16,  נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיים המרהיב של החקלאות בטבע ובנוף הישראלי. התחרות פתוחה לחקלאים, לקהל הרחב, לצלמים מקצועיים ולחובבים. התחרות שהחלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד, נפתחה לציבור הרחב והפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות הישראלית והטבע המקומי המרכזית בארץ. במשך השנים נשלחו לתחרות עשרות אלפי תמונות מקוריות ויצירתיות של שדות, גידולים, בעלי חיים, ציוד חקלאי ועוד. הגלריה הפכה ל"שגרירה" של החקלאות הישראלית ותמונות נבחרות הוצגו בתערוכות חקלאיות בינלאומיות ובשגרירות ישראל ברחבי העולם. 

התחרות מורכבת משני שלבים: בשלב הראשון מועלות כל התמונות באתר התחרות. צוות השיפוט של התחרות יבחר את 20 התצלומים המקוריים, המיוחדים והיפים ביותר. בשלב השני יצביעו הציבור הרחב וצוות השיפוט לתמונה היפה ביותר. 

הפרס לזוכה במקום הראשון יהיה השנה מצלמת Canon EOS R10, עדשה ואביזרים. המקום השני יזכה ברחפן DJI MINI 3, מערכת קומבו ואביזרים. המקום השלישי יזכה במצלמת  3X One 360Insta  ואביזרים.

אז איך משתתפים?

את התמונות, שצולמו על ידי השולח (כל משתתף רשאי לשלוח תמונה אחת בלבד) הקשורות לחקלאות, טבע ונוף ישראלים והכוללות דגש על עבודת החקלאים יש להעלות בצירוף שם, כתובת, מספר טלפון ותאור קצר אודות התמונה לאתר התחרות: https://gallery.kanat.co.il/gallery-16/gallery. באתר ניתן למצוא גם את מלוא הפרטים על  שלבי התחרות ואת התקנון. 

על התמונה להיות באיכות גבוהה, של לפחות 300DPI, ובפורמט JPG בלבד. 

לוחות זמנים:

תחילת התחרות: 9.3.2023

המועד האחרון לשליחת התמונות לתחרות:  22.4.2023.