מועצת הצמחים וענף הירקות במועצה יוצאים למאבק בתופעה של הותרת המדפים ברשתות לשום מיובא מסין, המהווה פגיעה במגדלי השום הישראלי. מטרת הקמפיין היא לבדל את השום הישראלי ולהדגיש את איכויותיו. הקמפיין יוצא לדרך בימים הקרובים, ועיקרו בתשדירי פרסום קצרים בערוץ 2 ובערוץ 10 בטלוויזיה. הקמפיין הוכן על-ידי שקולניק תקשורת. בסקר מקדים שערכה המועצה, ענו 64% מהנשאלים כי הם מעדיפים לקנות רק מוצר ישראלי. מצורפים שלושת התשדירים להנאתכם.
להלן סרטוני תשדירי פרסומת